OFERTA EDUKACYJNA DLA NAUCZYCIELI

Biblioteka Pedagogiczna – pomagamy w nauce …70, 100 lat!”

Opis: – zajęcia na temat historii i roli bibliotek pedagogicznych w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem 100-letniej PBW w Krakowie i ponad 70-letnej Filii w Myślenicach. Sieć bibliotek pedagogicznych w Polsce (komu służą, jak się zmieniają?). Specyfika pracy biblioteki naukowej w środowisku (zbiory i kadra m.in. Czym się różnimy od bibliotek publicznych?). Wykorzystanie materiałów własnych i publikacji PBW oraz materiału filmowego przygotowanego na jubileusz Filii.

Adresaci: nauczyciele bibliotekarze, nauczyciele

Czas trwania: 60 lub 90 min.

Forma: stacjonarnie

Literackie Myślenice”

Opis: – zapoznanie z postaciami ze świata literatury, twórcami profesjonalnymi, amatorskimi, ważnymi w dziejach naszego miasta (od czasów najdawniejszych po dzień dzisiejszy). Projekt przygotowany na jublieusz 680-lecia lokacji Miasta Myślenice. Wykorzystanie nagranego filmu z wystawy poświęconej myślenickim literatom oraz prezentacja ich dzieł ze zbiorów biblioteki.

Adresaci: nauczyciele, nauczyciele bibliotekarze

Czas trwania: 60 lub 90 min.

Forma: stacjonarnie

Zintegrowana Platforma Edukacyjna – jej wykorzystanie w pracy nauczyciela”

Opis: – zapoznanie ze Zintegrowaną Platformą edukacyjną – jej zasobami oraz możliwościami wykorzystania w pracy dydaktycznej

Adresaci: nauczyciele, nauczyciele bibliotekarze

Czas trwania: 60 lub 90 min.

Forma: stacjonarnie

Robot Photon w pracy z młodszymi dziećmi”

Opis: – zapoznanie z podstawowymi funkcjami robota Photon, przedstawienie jego możliwości oraz sposobów wykorzystania w pracy dydaktycznej w przedszkolach oraz w klasach 1-3

Adresaci: nauczyciele przedszkoli, nauczyciele klas początkowych, nauczyciele bibliotekarze

Czas trwania: 60 lub 90 min.

Forma: stacjonarnie

Relacje, rolki, posty – promocja biblioteki szkolnej w mediach społecznościowych”

Opis: – zajęcia mają za zadanie zapoznać uczestników z rodzajami treści zamieszczanych w mediach społecznościowych – wyjaśnieniu zasad i algorytmów działających w mediach, wpływających na ilość odbiorców

Adresaci: nauczyciele, nauczyciele bibliotekarze

Czas trwania: 60 lub 90 min.

Forma: stacjonarnie